آپتایم (میزان دسترسی مداوم) هاست

آپتایم (میزان دسترسی مداوم) هاست

آپتایم (پایداری) یا همون در دسترس بودن یکی از دلایل بسیار برای خرید هاست و یا انتخاب یه هاستینگ معتبر و بهترین هاست، هست.
همانطور که می دانید خیلی اهمیت دارد که و بسایت شما بطور بیست و چهار ساعته فعال و در دسترس باشد و شما باید بدانید که وب سایتتان به صورت بیست و چهار ساعته فعال و در دسترس هست یا نه؟


برای اینکه بفهمید میزان در دسترس بودن سایت های میزبانی شده روی یک هاست چقدر هست میتونید به ما تجربیات دیگران اعتماد کنید و یا سیستم های مانیتورینگ سایت استفاده کنید.


البته دنیای اینترنت همیشه چالش هایی داره که هیچ شرکتی نمیتونه آپتایم ۱۰۰ درصد را ضمانت کنه ولی همیشه باید به دنبال شرکتی باشیم که کمترین قطعی را داشته باشه و اگه هم قطعی داشت، آیا SLA) Service Level Agreement) و یا ضمانت نامه کیفیت خدمات برای جبران خسارت به کاربرانشون میدند یا نه ؟!


بالا نبودن سایت و از کار افتادنش هم به سئو شما لطمه بدی می زند و هم اینکه کاربر شما وقتی میآید و سایت شما در دسترس نیست احساس ناخوشایندی پیدا می کند. این موضوع بسیار اهمیت داشته و پیشنهاد می‌کنیم ضمن توجه به تضمین آپتایم ۹۹٫۹۹% حتما از سیستم های مانیتورینگ سایت نیز استفاده کنید.

سیستم‌های مانیتورینگ میزان دردسترس بودن سایت


استفاده از سیستم‌های مانیتورینگ بسیار ساده است و کافیست با هاست مورد نظر تماس بگیرید و درخواست کنید یکی از سایت هایی که آن‌ها میزبانی میکنند را به شما برای سنجش میزان اپتایم معرفی کنند. شما با یک ثبت نام ساده و ثبت آن سایت ها میتوانید میزان دردسترس بودنشان را متوجه شوید.


برچسب‌ها:

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.