ال‌جی احتمالا در حال کار روی سه نمایشگر جدید برای اپل است

ال‌جی احتمالا در حال کار روی سه نمایشگر جدید برای اپل است

ال جی ظاهرا روی سه نمایشگر جدید ۲۴، ۲۷ و ۳۲ اینچی برای اپل کار می‌کند. گفته می‌شود مدل‌‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی برای آی‌مک استفاده خواهد شد و مدل ۳۲ اینچی از نوعی چیپ داخلی بهره می‌برد.


به گفته افشاگری با نام Dylan در توییتر، ال جی در حال ساخت دو نمایشگر جدید بر اساس مشخصات آی‌مک ۲۷ اینچی آینده و ۲۴ اینچی فعلی است. او همچنین ادعا می‌کند که این غول فناوری کره‌ای در حال ساخت نمایشگر ۳۲ اینچی دیگری است که می‌تواند از یک تراشه سفارشی بهره ببرد و احتمالا به عنوان جانشینی برای Pro Display XDR روانه بازار خواهد شد.

نمایشگرهای ال جی برای اپل
اپل
در ادامه توضیحات این افشاگر عنوان شده که نمایشگرها هم اکنون برای برند خاصی ساخته نشده‌اند اما اعتقاد دارد که اپل از آن‌ها بهره خواهد برد، زیرا دارای مشخصاتی مشابه با مدل‌های آی‌مک و Pro Display XDR هستند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد نسخه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی دارای نمایشگرهای مینی LED با نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز برای پروموشن خواهند بود.

«مارک گورمن» از بلومبرگ اوایل سال جاری گزارش داده بود که اپل در حال کار روی یک نمایشگر مستقل مقرون به صرفه‌تر از Pro Display XDR است و اگر جزئیات ارائه شده از سوی این افشاگر صحت داشته باشد، این نمایشگر می‌تواند در اندازه‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی روانه بازار شود. همچنین از زمانی که اپل فروش نمایشگر تاندربولت را در سال ۲۰۱۶ متوقف کرد، نمونه ارزان‌تر دیگری در دسترس مشتریان قرار نگرفت و این می‌تواند اولین نمایشگر مستقل مقرون به صرفه کوپرتینویی‌ها از آن زمان باشد.

اطلاعاتی که امروز به اشتراک گذاشته شده، با شایعات قبلی «راس یانگ»، تحلیلگر صنعت نمایشگر مطابقت دارد که گزارش کرده بود اپل در نظر دارد یک آی‌مک جدید ۲۷ اینچی با نمایشگر مینی LED را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه کند. همچنین چندین ماه قبل در گزارش دیگری عنوان شده بود که اپل در حال کار روی مانیتور جدیدی با چیپ A13 و موتور عصبی است.

برچسب‌ها:,

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.