نحوه عملکرد قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ

نحوه عملکرد قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ


به‌تازگی اسکرین شاتی از قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ منتشر شده که نحوه عملکرد آن را نشان می‌دهد.
اولین بار در ماه آگوست اخباری درباره اضافه شدن قابلیتی برای واکنش نشان دادن به پیام‌ها در واتساپ توسط WABetaInfo منتشر شد. ویژگی مذکور به کاربران اجازه می‌دهد با ایموجی، مشابه فیسبوک، دیسکورد، اسلک و دیگر پلتفرم‌ها، به پیام‌های موجود در چت واکنش نشان دهند.

اکنون به لطف WABetaInfo بار دیگر اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی واکنش‌ دریافت کرده‌ایم که به ما ایده بهتری از نحوه کارکرد آن می‌دهد. اولین موردی که درباره این قابلیت توسط یکی از کارشناسان اطلاعات تأیید شد، در دسترس بودن آن در چت‌های فردی و گروهی است. البته وی تأکید کرد که این واکنش‌ها به صورت ناشناس نشان داده نخواهند شد.

نکته‌ای قابل توجه میان اطلاعات منتشر شده درباره قابلیت مذکور این است که گفته می‌شود کاربران تنها یک‌بار می‌توانند به پیام واکنش نشان دهند و شش ایموجی مختلف نیز برای انجام این کار وجود دارد. بنابراین کسانی که امیدوار بودند بتوانند از طیف گسترده‌ای از ایموجی‌ها برای واکنش دادن استفاده کنند، یا حتی به فکر ساختن واکنش‌های سفارشی خود بودند، احتمالا ناامید می‌شوند. البته باید به این مسئله اشاره کرد که به‌زودی قابلیت استیکرهای سفارشی به واتساپ اضافه می‌شود.

اسکریت شات واتساپ

در اسکرین شات منتشر شده در فضای مجازی شیوه کارکرد قابلیت مذکور مشخص است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، کاربر می‌تواند ببیند که چه کسانی به پیام او واکنش نشان داده‌اند، همچنین به نظر می‌رسند واکنش‌ها براساس ایموجی‌ها فیلتر می‌شوند.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار قابلیت جدید واتساپ اعلام نشده، اما یکی از افشاگران دنیای فناوری ادعا می‌کند که ویژگی مذکور در حال توسعه برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است.

برچسب‌ها:

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.