اگزینوس ۲۲۰۰ اوایل سال ۲۰۲۲ با تمرکز روی اجرای بازی‌ها معرفی می‌شود

اگزینوس ۲۲۰۰ اوایل سال ۲۰۲۲ با تمرکز روی اجرای بازی‌ها معرفی می‌شود

مدیاتک و کوالکام از جدیدترین تراشه‌های پرچمدارشان رونمایی کرده‌اند و حالا نوبت سامسونگ است. کره‌ای‌ها حالا بطور غیرمستقیم از معرفی چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ در اوایل سال آینده میلادی خبر داده‌اند.

سامسونگ یک انیمیشن کوتاه منتشر کرده که در آن شاهد اجرای بازی‌های ویدیویی توسط شخصیت‌ها هستیم. سامسونگ در توضیح این انیمیشن گفته این ویدیو برای تمام طرفدارانی که در دوران همه‌گیری با این کمپانی بوده‌اند، ساخته شده است و معنی باهم بودن را نشان می‌دهد.

اگرچه این تیزر به صورت مستقیم به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ اشاره نمی‌کند، اما در یکی از پوسترهایی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، عدد ۲۲۰۰ نوشته شده است. بنابراین احتمالا سامسونگ با این عدد می‌خواهد به نام تراشه آینده‌اش اشاره کند.

اگزینوس ۲۲۰۰


«چانگ وان کیم»، مدیر پروژه در سامسونگ الکترونیکس گفته این کمپانی برای طرفداران بازی‌ها تلاش می‌کند:

«ما همیشه سخت تلاش می‌کنیم که طرفداران گیمینگ را راضی نگه داریم. در همین راستا شخصیت اصلی‌مان را به صورت یک گیمر طراحی کردیم. می‌خواهیم از طریق این گیمر جوان تغییر ترند دنیای بازی‌ها از کنسول به موبایل را به تصویر بکشیم.»

سامسونگ در بیانیه مربوط به این ویدیو گفته که اوایل سال آینده میلادی از نسل بعدی تراشه اگزینوس رونمایی می‌کند که احتمالا همان اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود. سامسونگ گفته برای طرفداران یک هدیه کوچک اما قدرتمند دارد. انتظار می‌رود این تراشه به همراه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در گوشی‌های سری گلکسی S22 استفاده شود.

مشخصات احتمالی اگزینوس ۲۲۰۰
انتظار می‌رود تراشه پرچمدار بعدی سامسونگ با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شود و مبتنی بر جدیدترین هسته‌های پردازشی ARM و همچنین پردازشگر گرافیکی مبتنی بر RDNA2 شرکت AMD باشد.

این چیپست به یک هسته Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 مجهز می‌شود. انتظار داریم پردازشگر گرافیکی AMD مورد استفاده در این تراشه قدرت بسیار بالایی نسبت به نسل کنونی تراشه‌های اگزینوس داشته باشد و از گیمینگ HDR، رهگیری پرتو و سایه‌زنی متغیر پشتیبانی کند.

برچسب‌ها:,

1 نظر در “اگزینوس ۲۲۰۰ اوایل سال ۲۰۲۲ با تمرکز روی اجرای بازی‌ها معرفی می‌شود

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.