بکاپ گیری موثر از سایت

بکاپ گیری موثر از سایت

باید در انتخاب هاستینگ به این نکته توجه کنید که اون شرکت هاستینگ بک آپ گیری به صورت روزانه و یا هفتگی داشته باشه و اون را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریانش قرار بده.


همچنین هاست شما باید به گونه ای در اختیارتون قرار بگیره که خودتون بتوانید هر زمانی که خواستید عملیات بکاپ گیریتان را انجام بدهید. برخی هاستینگ ها هستند که شما برای دریافت بکاپ باید با تیکت درخواست بکاپ خودتون را داشته باشید.


مهم است که به صورت روزانه و هفتگی از اطلاعات وب‌سایت شما بر روی چندین سرور متفاوت بکاپ تهیه شده و شرکت هاستینگ بتواند در صورت نیاز مشتری آن را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مشتری قرار دهد.


همچنین داشتن دیتاسنتر اختصاصی و وجود هاردهای بکاپ گیری هاستینگ ها داخل ایران میتونه مزیتی غیرقابل انکار ایجاد کنه و اون هم به دلیل شرایط خاص تحریمی ایران هست که ممکنه هاست های خارج از کشور بدون هیچ هشدار قبلی توسط دولت های آن کشورها به طور ناگهانی جمع آوری و یا مسدود بشوند.


(این اتفاق ۲ مرتبه در سالهای گذشته برای بسیاری از سایت‌های ایرانی افتاد و تمام سرورها و بکاپ های موجود در آلمان جمع آوری شدند.)
البته این را بدونید که هیچ هاستینگی به شما تضمین ۱۰۰ درصد صحت بکاپ گیری را نمیده و تو شرایط استفاده همه ی هاستینگ ها هم به این مورد اشاره میشه.


ممکن است شما روی یک سرور باشید و روی اون سرور یک فرد دیگری اسپم ارسال کند و مشکلاتی را ایجاد کند که آن سرور کل اطلاعات سرور را بلاک کند و دیگه بک آپی هم به اون شرکتی که شما از آن خرید کردید ندهد.


اما در هر حال اگه هاستینگ شما امکان بکاپ گیری را داشته باشه، یه امکان خوب هست و به عنوان ویژگی های بهترین هاست میشه روش حساب کرد.

برچسب‌ها:,

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.