قوانین و مقررات

 

کلیه اصول و فرآیندهای سایت منطبق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می‌باشد.

سیاست های رعایت حریم شخصی

هاستینگ NTK ، برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت، اطلاعاتی مانند شماره های تماس، آدرس و … را از کاربران درخواست می‌نماید و متعهد می‏‌شود که در حد توان از حریم شخصی آنان دفاع کند.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس در وب سایت پیش‌رو (اعم از هر یک از خدمات، متن، گرافیک، آرم، آیکون، دکمه، تصاویر، داده‌ها و کلیه محتواها) توسط سایت NTK تولید شده و جزئی از اموال این سایت محسوب می‏‌گردد و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای NTK محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه توسط سایت NTK و علائم تجاری ثبت‌شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری، پیگرد قانونی دارد.

تنها مراجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با کاربران و مشتریان، پایگاه رسمی سایت www.ntkhost.com می‌باشد.

ثبت سفارش

– روز کاری به معنای روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

– در صورت بروز مشکل در سبد خرید مانند انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب کاربرواریز خواهد شد.

– کاربران می‌بایست هنگام سفارش سرویس مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود. بنابراین، درج آدرس پستی، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط کاربر، به منزله مورد تائید بودن صحت آنها است.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین، لازم است کاربران هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

– خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شده” ، “در حال بررسی” و “ارسال شد” نمی‌تواند درخواست انصراف از سفارش را بدهد.

– تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني و خارج از اراده، سایت NTK هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

*** لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق راه های ارتباطی ذکرشده یا فرم ثبت شکایات، با ما در میان بگذارید.

پشتیبانی

ما در NTK با پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام سال، شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. در صورت تمایل به انتقاد یا پیشنهاد غیرتلفنی می‌توانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

*** همه اطلاعات مورد نیاز کاربران در سایت NTK و سایت های زیر مجموعه‌ی آن، قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت های مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکرشده و خدمات و کالاها آشنا شوند. همچنین، واحد پشتیبانی و حامیان مشتریان، پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.